Pàgines

dilluns, 19 d’abril del 2010

Trobada scrapera

El dia 30 de maig, diumenge, proposo una trobada scrapera per tota aquella persona que vulgui venir. És igual que en sàpigues molt o poc, també és igual qui siguis i d'on siguis, Només fa falta que tinguis ganes de compartir amb altres la teva afició. La meva proposta organitzativa  (s'accepten propostes i contrapropostes) és fer:
- Al matí grupets  per fer petits tallers
- Dinar (cada una porta una coseta i compartim)
- tarda : canvi de impressions (parlar, parlar, parlar)
Totes les que esteu interessades em podeu enviar un email.
Faria falta persones voluntàries que preparessin algun talleret d'una hora per oferir gratuitament a les altres companyes. (cada persona participant es portarà el material que faci falta).
AQUESTA CONVOCATÒRIA ÉS OBERTA A TOTHOM.
El día 30 de mayo, domingo, propongo un encuentro scrapero para toda aquella persona que quiera venir. No importa si sabes mucho o poco, tampoco importa tu procedencia. Solo hace falta que tengas ganas de compartir con otras personas tu afición. Mi propuesta organizativa es (aunque se aceptan propuestas y contrapropuestas):
- Mañana: grupitos con minitalleres rotativos (depende de las personas asistentes y de las voluntarias talleristas)
- Comida (cada una trae una cosita y compartimos)
- Tarde: intercambio de impresiones (hablar, hablar, hablar....)
Todas las que esten interesadas me pueden mandar un email.
Faltarían personas voluntarias que preparen algun talle de una hora para ofrecer gratuitamente a las otras compañeras (cada participante tendrá que traer su material)
ESTA CONVOCATORIA ESTÁ ABIERTA A TODAS.

18 comentaris:

tesascrap ha dit...

Si estuviera cerca me apuntaría con los ojos cerrados. A ver cuando inventan el teletransporte que esto de la distancia es un rollo.
Espero que lo paséis estupendamente.
Besos.

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Jo m'hi apunto! Segur que ho passarem molt bé.
Una abraçada. Sílvia

carmen bcn ha dit...

Allí esterem Esther, ja estic pensant com fer el meu taller per oferir a qui es volgui apuntar, en tinc moltes ganes de participar a la teva iniciativa,
gràcies
Carmen

naltin ha dit...

Cuenta conmigo!
Estoy pensando en un taller que creo que te gustará. Hablamos. Muchos, muchos besos (me alegro que te gustara mi dedicatoria ... ja, ja, ja)

SECUNDÀRIA A ha dit...

Què bé! Jo m'hi apunto! em faria voluntària per fer algun taller però encara no en sé gaire, fa uns messos que he descobert tot aquest món i estic apassionada! Acabo de descobrir aquest blog gràcies al post de la Carmen bcn i m'ha agradat molt! em faig seguidora i m'apunto a la trobada! Quina il.lussió!

Elena ha dit...

Ei, conteu també amb mi!!!
Ptns!

laura ha dit...

Síiiii! jo tb m'apunto!!!! la meva amiga Moni (q escriu a dalt) me n'ha parlat, i m'ha encantat la idea! a on es farà???

Tres somnis ha dit...

hola Esther i Carla
soc la Isabel,estic contenta que et decideixis a fer aquesta trobade .Conte amb mi per el que vulguis a veure si engresco a la roser i la miriam .Fins aviat

Mónica ha dit...

holaaaaaaa, si puedo y mis obligaciones familia deportivas me dejan , me apunto!!!! por cierto, dónde lo hacéis?????

Maria Luisa ha dit...

Genial!!!!Me muero por ir.Si puedo,alli estaré.En donde se hace?

Sonia Roigés ha dit...

Me encantaría ir pero no creo que pueda... Aun así, para talleres rápidos, miraros en la red social de kits de Somni, en el foro de "lunes de inspiración", el del pasado lunes 19 de abril es fácil y muy resultón! No creo que les importe que se coja la idea para un taller gratuito (al fin y al cabo, es de internet de donde yo saco las ideas...).

Qué os vaya super bien chicas!!

mariam ha dit...

Bueno que guay, será genial, ya veremos que se puede hacer un besito grande.

Marian ha dit...

Hola Esther!
Me acabo de enterar a través de Maica.
Intentaré asistir, te lo confirmaré ¿vale?
Me parece estupenda esta idea y seguro que será un éxito.
Saludos.

Ruth ha dit...

Jo m'apunto! per fer un taller no, soc molt nova i no em veig fent-lo, pero dispossada a compartir un dia fantàstic!!!!!!
Ja direu!
petonets xoxo
p.d.: si necessiteu algu que us ajudi per a organitzar el gran dia, podeu comptar amb mi, m'encantaria, us deixo el meu mail:
bemine.ruthy@gmail.com
i el meu blog:
http://bemine-ruthy.blogspot.com

petonets xoxo

Anònim ha dit...

Jo m'apunto!! que bé!!!!
Ruth Torné

Anònim ha dit...

Hola!
Jo tambe m'apunto, Esther. S'ha de dir en algun altre lloc? o avisar per aqui ja val?
Petons.
Erika

Ocean ha dit...

Esther me acabo de enterar de este encuentro. Apuntame, que chuli!

Un beso

Rocío

Esther A ha dit...

Genial, jo m'apunto!!!!
Quines ganes que arribi el dia 30.
Petons.
Esther